Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten Sims-sisustuspelit. Onko kellään kokemuksia

Vierailija
16.07.2008 |

pelailin simsejä opiskellessani yliopistossa. Olivat ainakin silloin hauskoja...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kuullut nimen ja itselläni ei ole mitään tietoa peleistä. Olisiko hyvä lahja 8-vuotiaalle. Onko pelejä useampi. Kiitollinen kaikesta tiedosta!

ps. mikä on pelien hintataso

Vierailija
2/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin tälläinen vanha äiti.

Onko kenenkään lapsella näitä sisustuspelejä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rakentaa ja sisustaa itsellesi kodin tai tehdä esim. puiston/kaupan yhteisötontille.

Vierailija
4/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako esim. Anttilasta, Stockalta

Onko näissä sisustuspeleissä "yksi yli muiden"

Vierailija
5/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simeistä voi siis tehdä haluamansa näköisiä, ne voivat lisääntyä (kaikki on tietty sensuroitu tehokkaasti) ja saada lapsia. Melkein kaikkea pelissä olevaa voi muokata!

Vierailija
6/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voisi vähempää kiinnostaa mutta olisiko tälläinen sisustuspeli sopiva 8-vuotiaalle tytölle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sisustamista. Taisi tupsahtaa väärinkäsitys tuossa edellisessä kirjoituksessani. ap

Vierailija
8/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit perus sims pelin, joka maksaa noin 50€ (eli nimi on The sims 2) ja tuolla pääsee hyvin alkuun. Peliä voi sitten taitojen ja innostuksen kasvaessa laajentaa erilaisilla lisäosilla, jotka siis tarvitsevat tuon peruspelin toimiakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäosia voit ostaa sitten lahjaksi myöhemmin ;). Niiden avulla Simeille voi esim. tehdä lemmikin. Peleissä ei ole mitään vihattavaa, ap! :)

Vierailija
10/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö sillä vielä mihinkään. Onko siis jo valmis peli

Voi kauhistus jos pitää ostaa 5o€:n arvoinen peruskapistus ja lisäksi vielä joku lisäpeli. Ei riitä yksinhuoltajan rahat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä kun en niistä mitään ymmärrä. Ärsyttää kun tekniikkaa menee vauhdilla eteenpäin ja itselleni riittäisivät ihan simppelit laitteet. Onneksi leivänpaahdinta ei vielä laitettu digiaikaan. Pitäisi näpytellä sen satakunta nyppäintä, että saisi leivän paahdettua! ap

Vierailija
12/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäosat on

halvempia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako sen 5o€

HUI!!

Vierailija
14/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä ei lisäosat toimi. Pelissä on todella paljon tekemistä ilman lisäosaakin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä ei lisäosat toimi. Pelissä on todella paljon tekemistä ilman lisäosaakin! :)

Vierailija
16/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse muuta ostaa, toimii ihan ilman mitään ns. peruspeliä!



10v ja 12v äiti

Vierailija
17/17 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän suosikkinsa on "selviytymistarinoita", se kannattaa ostaa, maksaa varmaan 20-30 euroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän