Lue keskustelun säännöt.
Yksi elämä: Positiivinen ja raskaana
11.08.2008 |
Hei!
Sattuiko joku ihana ihminen äsken katsomaan Yle 1:ltä Yksi elämä: Positiivinen ja raskaana-ohjelman? Siinä siis HIV-positiivinen nainen odotti lasta ja jännitti tarttuuko hiv lapseen. Oma vauvani heräsi juuri ohjelman viime minuuteilla ja minulta jäi näkemättä ohjelman loppu!!
Eli kysymys kuuluu saiko vauva tartunnan vai ei!? Toivottavasti ei!
Voisiko joku please vastata ettei minuu jää vaivaamaan... KIITOS!
Kommentit (2)
Nyt menen nukkumaan että jaksan herätä virkeänä taas peuhaamaan lasten kanssa, huh!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei sairaalahoidossa synny hiv-positiivisia lapsia.
Oikealla hoidolla lapsi saadaan pysymään terveenä.