Lue keskustelun säännöt.
Meillä on huomenna juhlat
08.08.2008 |
Tulee noin kymmenisen ihmistä, aikuisia ja lapsia, kertokaa mitä mun pitää vielä muistaa tai ottaa huomioon!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etköhän pärjää, jos kämppä on siivottu ja tarjottavat tehty mahdollisimman pitkälle. Otat rennon asenteen etkä anna pikkuseikkojen häiritä.
Itseä tökkii juhlissa eniten, jos vessassa on märkä ja mähläinen käsipyyhe! Laita ihmeessä useampi tarjolle koukkuihin ja yritä muistaa käydä nakkaamassa märät pois ainakin kerran.. =0)
Et juuri kertonut, mitä olet jo muistanut ja huomioinut, niin vaikea jatkaa..