Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako teidän lasten isovanhemmat synttärilahjat lapsille, vaikkei pääse syntymäpäiville?

Vierailija
28.06.2008 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jo ennen synttäreitä tai sitten seuraavan kerran kun nähdään

Vierailija
2/3 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää..

Juu ja tässä kulttuurissa ja varmasti liki joka maassa on tapana muistaa synttärisankaria jollain lailla... Ei tarvitse olla mitään rahalla saatavaa tietenkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna lapset saavatkin sitten lahjoja isovanhemmilta ihan älyttömän paljon.

Joskus olen ajatellut, että yhden paketin niistä vois säästää helmikuun synttäreihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme