Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Onko Carriwell-tukivyö hyvä?
04.09.2007 |
Tilasin Babyideasta Carriwell-tukivyön ja vertailin hintaa muihin nettikauppojen tukivöihin ja oli selkeästi halvempi. Ostinkohan nyt sian säkissä? Onko kenelläkään kokemusta nimenomaan tästä tukivyöstä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
joten ei ihan sika ainakaan ;D Toki mulla ei oo vetailukohtaa tässä raskaudessa muusta vyöstä että olisko parempi! Mutta tämän kanssa verrattuna ilman niin ero on selkeä!! Se tässä ainakin on ihana että on saumaton!!
Toivotaan että tykkäät!! =)
masu nyt 27+5