Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työvoimakoulutus, maalarin ammattitutkinto
09.10.2014 |
Onko kukaan ollut ko. koulutuksessa? Mitä tuo työvoimakoulutus tarkoittaa, sen käytyä olenko ammatiltani maalari? Kuulostaa varmaan tyhmältä kysymykseltä, heh. Millaista opiskelua tuo on?
Kommentit (2)
Up! Muita? Onko uutta tietoa?
Olen 40 v nainen, alalla ollut mutta ei koulutusta alalta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Työvoimakoulutus on kelan tukema aikuiskoulutus. Ennen maalarin ammattitutkintoa suoritat perustutkinnon joka on pintakäsittelijän perustutkinto tai ainakin oli vuosia sitten.. Työvoima koulutuksessa on lähinnä aikuisia työttömiä tai sellaisia joilla on työ muttei papereita tutkinnosta, jotkut ovat siellä tappamassa aikaa.
Koulussa tehdään kaikkea mitä sinun tarvitsee osata, tapetoida, poistaa maalia, entisöidä huonekaluja, nauhoittaa kipsilevyä, koriste maalata, sitten taitojesi mukaan suoritat näyttökokeita ja kaikki kokeet suoritettuasi saat tutkinnon ja olet maalari tai pintakäsittelijä. On itsestä kiinni kuinka nopeasti valmistut.