Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hauskaa joulunodotusta kaikille! :D
26.11.2014 |
Mä en kestä!! :D
Mulla on siis tapana tarkastaa koneen sivuhistoria päivittäin lasteni jäljiltä, koska käyttelevät konetta myös itsekseen, kun olen vielä töissä iltapäivällä. No tänään sieltä löytyi tällainen 8-vuotiaan jäljiltä! :D Klikkasin uteliaisuuttani tuon auki ja repesin nauramaan ääneen...! Toivottavasti lapset ei heränny... :P
Hyvää joulunodotusta kaikille! <3
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiitos samoin.