Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka olisi saanut kaiken haluamansa?

Vierailija
29.09.2014 |

Onko se mahdollista?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/32 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut. Sanonta ' ole varovainen mitä toivot tai voit saada sen' on pitänyt oikein hyvin paikkaansa minulla. Ja nyt elämä yhtä helvettiä..

Vierailija
4/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo. Olen aina saanut sen miehen jonka olen halunnut, sen asunnon minkä olen halunnut, koulutuspaikan jne. Lapsikin tuli ekasta yrittämästä. On elämä minuakin koulinut, mutta vastapainoksi olen saanut paljon.

Vierailija
5/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:01"]

Minä olen saanut. Sanonta ' ole varovainen mitä toivot tai voit saada sen' on pitänyt oikein hyvin paikkaansa minulla. Ja nyt elämä yhtä helvettiä..

[/quote]

Miksi?

Vierailija
6/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:01"]

[/quote]

Miksi?
[/quote]
ei tähän voi lyhyesti vastata. Asiat eivät vain yleensä mene kuten sen kuvittelee. Esim pääsin 2 kouluun kuten halusinkin ja molemmat alat ovat syöneet terveyttäni. Olen saanut aina miehen jonka olen halunnut mutta nekään suhteet ei ole menneet ihan kirjojen mukaan jne..

Vierailija
7/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai. Haaveilette huonosti. Toivon olevani maailmanvaltias, illuminatin johtajatar, jonka ei tarvi tehdä päivääkään töitä. Rakastajia 100 ja aikaa ja energiaa rajattomasti.

Vierailija
8/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen saanut aika paljon, mutta en kuitenkaan täysin sitä mitä olisin halunnut.

- Sain ihanan miehen, hän ei ole varakas

- Sain kaksi todella hyvää koulutuspaikkaa, en silti päässyt oikikseen

- Voin tulevaisuudessa ostaa asunnon, mutta se ei ole Marjaniemestä

Lasi on aina puoliksi täysi tai tyhjä. En voi sille mitään, että keskityn liian usein negatiivisiin puoliin vaikka kaikki on hyvin. 

Vierailija
9/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveileeko joku oikeasti miehestä, lapsista, asunnosta ja koulutuspaikasta? Ootteko kuulleet mielikuvituksesta?

Vierailija
10/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 23:55"]

Onko se mahdollista?

[/quote]

Oikeilla suhteilla sekin on mahdollista.

Vierailija
11/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:18"]Haaveileeko joku oikeasti miehestä, lapsista, asunnosta ja koulutuspaikasta? Ootteko kuulleet mielikuvituksesta?
[/quote]
Haaveilen, että minulle kasvaisi siivet. Jos se ei toteudu, on monta vuotta mennyt hukkaan. :(

Vierailija
12/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:15"]

No, olen saanut aika paljon, mutta en kuitenkaan täysin sitä mitä olisin halunnut.

Lasi on aina puoliksi täysi tai tyhjä. En voi sille mitään, että keskityn liian usein negatiivisiin puoliin vaikka kaikki on hyvin. 

[/quote]Jos kuitenkin olet saanut sen mitä tarvitset?

Vierailija
13/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:15"]

[/quote]

Kannattaa odottaa sitä mahdollisesti rakennettavaa siltaa, jos aiot Hailuotoon muuttaa. ;-)

Vierailija
14/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ,mahdollista, kun muistaa haluta, sitä mitä saa.

Vierailija
15/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mahtava työ hyvässä firmassa ja upea mies. Mutta parhaat kaverit hävisivät kun tulin onnelliseksi.

Vierailija
16/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Olen saanut sen tekemällä sen eteen todella paljon töitä.

Mutta olen sitten saanut sllaistakin, mitä en halunnut. Kaikkea tätä en pydty kääntämään hyväksi millään työllä. Viimeksi kun isäni kuoli hiljattain. 

Vierailija
17/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:15"]No, olen saanut aika paljon, mutta en kuitenkaan täysin sitä mitä olisin halunnut.

[/quote]

"Mies ei ole varakas".. voi huhhuh

Vierailija
18/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämä kai riippuu siitä mitä ne haaveet on, esim. minä oikeasti haluaisin olla multimiljonääri, asua viidessä eri puolilla maailmaa sijaitsevassa kartanossa ja olla leffatähti tai ainakin leffatähden koiran rapsuttaja. Että jos nämä ei toteudu niin joudun sanomaan, etten ole saanut mitään siitä mitä olen halunnut, vaikka olisinkin päätynyt viisikymppisenä esim. naimisiin ja perheenäidiksi ja firman toimitusjohtajaksi.

Vierailija
19/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaiken mistä olen haaveillut. Olen joutunut myös pettymään, eikä kaikki ole tullut helpolla. Mutta tässä ja nyt minulla on kaikki mitä haluan. Ihana perhe, mahtava koti, rahaa vähän, mutta riittävästi, terveyttä kaikilla, hyvä työ odottamassa ja koulutukset, joilla töitä riittää jatkossakin.

Vierailija
20/32 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnellisuus ole kiinni siitä että saa mitä haluaa vaan siitä että on onnellinen siitä minkä on saanut. Toiset ovat perusluonteeltaan sellaisia että vaikka saisivat kuun taivaalta eivät osaa sitä arvostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän