Pitäisikö uusi Tuntematon kuvata Vain elämää - konseptilla?
Kommentit (11)
Niin ja tärkeätä on muistaa kehua, kehua ja vielä kerran kehua tosiaan.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:47"]
Ai että jokainen kävisi vuorollaan ampumassa ryssiä toisen tyylillä?
[/quote]
Joo. "Mie ootan jot miten Riitaoja pärjää yksinnää siel poterossa, ei hää helppoo paikkaa itseesä laittant." (Nöyrimmät pahoitteluni murteen raiskaamisesta.)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:47"]
Ai että jokainen kävisi vuorollaan ampumassa ryssiä toisen tyylillä?
[/quote]
Joo. "Mie ootan jot miten Riitaoja pärjää yksinnää siel poterossa, ei hää helppoo paikkaa itseesä laittant." (Nöyrimmät pahoitteluni murteen raiskaamisesta.)
[/quote]
Älä huoli, hellästi raiskasit.
Jos Louhimies ohjaa niin se kuvataan Vain pehmopornoa-konseptilla.
Ihana idea. Päähenkilöt lausuisivat toistensa kuolemattomimpia repliikkejä ja sitten vähän itkeä tirautettaisiin. Kaikkia vähän jännittäisi, mutta päällimmäiseksi tunteeksi kaikki muistaisivat mainita sen, kuinka suuri kunnia on kyseessä.
Ai että jokainen kävisi vuorollaan ampumassa ryssiä toisen tyylillä?
Ainakaan ei pääsisi kukaan sanomaan, etteivät saaneet avautua kokemuksistaan!
Eli itketään kokoajan ja hoetaan kuinka mahtavaa on olla täällä? :)
No totta hitossa. Siinä joutuisi Lammion päivänä Rokkakin kiltisti laittelemaan pyöreitä kiviä polun varteen.
up