Munattomat miehet
Siis mä en voi oikeasti käsittää tätä! Mä oon nyt 2 vuotta seurustellut mun poikaystävän kanssa ja alkuun se oli tosi ihanaa ja tuntu oikealta, mutta nyt viime kuussa se halus lähtee kaveriensa kanssa risteilylle?? Baarireissut ja keikat mä jossainmäärin vielä ymmärrän, mutta että risteilylle?!?!?! Siellä se varmaan vonkaa teini-ikäisiltä ja örveltää umpihumalassa. Viimeksi kun tuli baarista niin valitin, että sinne ne meidän rahat menee kun pitää yötä myöten kupata jossain kerhoissa. Sentään käy töissä, isänsä yrityksessä varatoimitusjohtajana. Melkein unohtu kertoa kaikista törkein temppu! Mä täytin 25 huhtikuussa eikä se ostanut mulle edes mitään korua tai laukkua?? Sano vain että kun mäkään en ostanut sille mitään, mutta ei se oo sama asia! Mulla oli työstressihuolia ja se ei yhtään ymmärrä! Voi saatana kun ei noista miehistö oo mihinkään. Samanlaisia munattomia mammanpoikia kaikki!!!
Kommentit (11)
Miehen pitää aina ostaa lahja, vaikkei nainen niin tekisikään!
Siis mitähän helvettiä minä taas luen? Hän tuo ruuan pöytään eikä pääse yhdelle risteykselle? Ja jos sinä et miehellesi lahjoja osta niin millä logiikalla hänen pitäisi sinulle niitä ostaa? Ihmetyttää miten sitä vongataan tasa-arvoa mutta sitten ei toimiteta omaa puolta sopimuksesta. ''Mulla oli työstressihuolia ja se ei yhtään ymmärrä'' siis miten se sinun miehesi on tässä se mammanpoika? Sinä valitat hänestä täällä. Ei ihmekkään että feminestejä on vaikea ottaa tosissaan kun tällaiset lapset itkemässä ensimmäisen maailman ongelmistaan jossain vauva.fi:ssä
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:35"]
Siis mä en voi oikeasti käsittää tätä! Mä oon nyt 2 vuotta seurustellut mun poikaystävän kanssa ja alkuun se oli tosi ihanaa ja tuntu oikealta, mutta nyt viime kuussa se halus lähtee kaveriensa kanssa risteilylle?? Baarireissut ja keikat mä jossainmäärin vielä ymmärrän, mutta että risteilylle?!?!?! Siellä se varmaan vonkaa teini-ikäisiltä ja örveltää umpihumalassa. Viimeksi kun tuli baarista niin valitin, että sinne ne meidän rahat menee kun pitää yötä myöten kupata jossain kerhoissa. Sentään käy töissä, isänsä yrityksessä varatoimitusjohtajana. Melkein unohtu kertoa kaikista törkein temppu! Mä täytin 25 huhtikuussa eikä se ostanut mulle edes mitään korua tai laukkua?? Sano vain että kun mäkään en ostanut sille mitään, mutta ei se oo sama asia! Mulla oli työstressihuolia ja se ei yhtään ymmärrä! Voi saatana kun ei noista miehistö oo mihinkään. Samanlaisia munattomia mammanpoikia kaikki!!!
[/quote]
Lopeta toi valittaminen. Miehellä on oikeus mennä kavereidensa kanssa risteilylle jos häntä huvittaa. Asia ei sinulle kuulu.
Turha valittaa lahjoista jos et ole itsekkään mitään ostanut
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:50"]
Miehen pitää aina ostaa lahja, vaikkei nainen niin tekisikään!
[/quote]
Ei todellakaan pidä. Mies ja nainen ovat täysin saman arvoisia ja heiltä vaaditaan samat asiat.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:57"]
Siis mitähän helvettiä minä taas luen? Hän tuo ruuan pöytään eikä pääse yhdelle risteykselle? Ja jos sinä et miehellesi lahjoja osta niin millä logiikalla hänen pitäisi sinulle niitä ostaa? Ihmetyttää miten sitä vongataan tasa-arvoa mutta sitten ei toimiteta omaa puolta sopimuksesta. ''Mulla oli työstressihuolia ja se ei yhtään ymmärrä'' siis miten se sinun miehesi on tässä se mammanpoika? Sinä valitat hänestä täällä. Ei ihmekkään että feminestejä on vaikea ottaa tosissaan kun tällaiset lapset itkemässä ensimmäisen maailman ongelmistaan jossain vauva.fi:ssä
[/quote]
No tää ei selvästikään ole tasa-arvoa vaativa feministi vaan joku keskenkasvuinen "olen maailman keskipiste!" -nulikka.
Vaihda naisiin, saat karvalaukkua joka päivä.
Täytyy olla samaa mieltä, jos miehellä on järkeä päässä ja sattuu näkemään tämän keskustelun niin toivottavasti potkii muijan kurville.
Jos ap:lla on pieniä lapsia tai vauva hoidettavanaan, niin ymmärrän vitutuksen...
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:43"]
Siis mitä?
Totta kai suhteet arkistuu ajan mittaan, mutta nyt en ihan ymmärtänyt mikä tässä oli se hirvittävä ongelma. Jos sä et osta lahjaa niin kyllä se on ihan sama asia jos mieskään ei sitten osta. Plus miten se on muka munaton mutta samalla sun mielestä menossa panemaan kaikkia?
[/quote]
Hyvin ristiriitainen aloitus, joka asiasta on väite ja heti asian kumous. Esim. Ei mikään känniääliö mamis mitään pimppiä laivalta sais, eikä edes ehtis ennen sammumista vonkailla.
Tarkoituksena lienee tehdä miehestä kuhnuri, joka järjestää hyvät olot että Kuningatar pääsee oikeiten miesten kanssa viettämään nautinnollisia hetkiä. Niin, sitten kun henkinen kastraatio on vienyt halut ja kyvyt, eli saatu aikaan oikeasti se munaton mies, jolloin sitä voi käyttää perusteluna.
Siis mitä?
Totta kai suhteet arkistuu ajan mittaan, mutta nyt en ihan ymmärtänyt mikä tässä oli se hirvittävä ongelma. Jos sä et osta lahjaa niin kyllä se on ihan sama asia jos mieskään ei sitten osta. Plus miten se on muka munaton mutta samalla sun mielestä menossa panemaan kaikkia?