Lue keskustelun säännöt.
Onko kengän numerosi pienentynyt?
19.09.2006 |
Mulle on käynyt näin kengän koon kanssa (nainen):
Ylä-asteella 39
Lukiossa 38
Ammattkorkeakoulussa 37
ja nyt toisessa amk:ssa 36-37
Viimeaikoina oon jopa ostanu pari 35 numeron kenkäparia. Onko nykykoot pienempiä kuin ennenvanhaan, vai kutistuuko mun jalka? Onko kellään muulla samankaltaisia kokemuksia?
Kommentit (2)
No emmäkää käsitä! Niin se vain on menny.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa ihan ufolta, miten jalka voisi pienetä 39 --> 35.