K ja S paistopisteillä pelkkää pullaa
K ja S ruokakauppojen paistopisteillä valikoimissa vain epäterveellistä pullaa. Lidl tarjoaa paljon terveellisemmän valikoiman sämpylöitä ja palaleipiä vaikka töihin lounaaksi.
Kommentit (7)
Työhön mennessä poikkean aina Liiterissä hakemassa salaatin, sämpylän ja rahkan.
Kuolet kuitenkin, syöt pullaa tai et.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset pitävät yhä enemmän höttöleivästä.
Millä perusteella?
Mitä valitat, sinähän voit käydä siellä mikä eniten miellyttää. Itse en osta paistopisteiltä mitään, Lidlissä tosin olen huomannut olevan laajemmat valikoimat. S-Marketista tulee välillä ostettua esipaistettuja patonkeja ja riisipiirakoita, jotka saa itse paistettua uunissa. Onkohan noita ollenkaan Lidlissä vai ovatko taanneet kovat katteet myymällä pelkästään valmiiksi paistettua?
S-Marketissa ainakin muutakin kuuin pullaa.
Siis häh? Onhan siellä suolaistakin. Mikä juttu tää nyt on?
Suomalaiset pitävät yhä enemmän höttöleivästä.