Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K ja S paistopisteillä pelkkää pullaa

Vierailija
23.06.2026 |

K ja S ruokakauppojen paistopisteillä valikoimissa vain epäterveellistä pullaa. Lidl tarjoaa paljon terveellisemmän valikoiman sämpylöitä ja palaleipiä vaikka töihin lounaaksi. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pitävät yhä enemmän höttöleivästä.

Vierailija
2/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhön mennessä poikkean aina Liiterissä hakemassa salaatin, sämpylän ja rahkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet kuitenkin, syöt pullaa tai et.

Vierailija
4/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset pitävät yhä enemmän höttöleivästä.

Millä perusteella? 

Vierailija
5/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitat, sinähän voit käydä siellä mikä eniten miellyttää. Itse en osta paistopisteiltä mitään, Lidlissä tosin olen huomannut olevan laajemmat valikoimat. S-Marketista tulee välillä ostettua esipaistettuja patonkeja ja riisipiirakoita, jotka saa itse paistettua uunissa. Onkohan noita ollenkaan Lidlissä vai ovatko taanneet kovat katteet myymällä pelkästään valmiiksi paistettua?

Vierailija
6/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Marketissa ainakin muutakin kuuin pullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Onhan siellä suolaistakin. Mikä juttu tää nyt on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi