Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvalla9kk 40 astetta kuumetta joka ei laske lääkkeillä!

Vierailija
29.08.2006 |

rauka ihan hourailee.. mitään muita oireita ei ole kun kuume. tätä nyt kestänyt 2 päivää ja kohta pääsee onneks lääkäriin. pelottaa että mikä on vialla

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa painaa lapsen korvaa siitä ' nipukasta' . Jos älähtää tai alkaa itkemään, on kipu korvassa.

Vierailija
2/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko yrittänyt viilentää hänen oloaan kylmään veteen kastetuilla pyyhkeillä? Tai pitänyt ikkunaa auki? Muuta en keksi. Onneksi pääsee lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei kyllä voinut antaa kuin puolikkaan mutta tehosivat.

Vierailija
4/4 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sit saatukkaan aikaa aamusta. vasta klo13 että ottaa nuppiin. toinen ihan puolikuollu eikä saa aikaa. no taidan mennä sinne paikanpäälle hiillostamaan että joku tutkisi.



t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi