Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laitat 2kk vauvan yöunille???? Auttakaas nyt...

Vierailija
11.09.2006 |

Tissin avullako? Että nukahtaa rinnalle? Heijaamalla sylissä? Jättämällä vaan sänkyyn itsekseen?

Miten mä saan meidän vauvan nukkumaan? Mulla on keinot jo loppu. Ei suostu jäämään omaan sänkyyn, vaatii mut viekkuun ja tissin suuhun.

Mutta kun en viitsis joka iltaa mennä 21 nukkumaan, olisi kiva miehenkin kanssa vaihtaa edes muutama sana...

Vinkkejä kiitos!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokausirymtiä vielä vaan koko vuorokausi on käytössä ja uni tulee kun on tullakseen.

Olet poikasesi emo, tuki, lämpö, ravinto ja turva. Tätä vastaan ei kannata tapella. Miehen tärkein tehtävä on järjestää " pesimisrauha" !

Ajattele pieniä apinanpoikasia - nehän roikkuvat emon turkissa kiinni käytännössä koko ajan. Tutkimuksessa, jossa apinanpoikasella oli vapaus valita turkispalan ja metallikehikon, josta sai maitoa välillä, oli poikanen suurimman osan aikaa turkiksen luon ja ja kävi tankkaamassa vain sen pakollisen (raukka !).

Inhimillinen lämpö ja kosketus on elintärkeää !

Lisää lukemista: Penelope Leach " Ensimmäiset kuusi kuukautta" .

Ja luottakaa siihen, että se rytmi sieltä vähitellen löytyy ja yhteistäkin kahdenkeskistäkin aikaa tulee -ihan varmasti !

t. Kolmen äiti

Vierailija
2/3 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös 2kk vauva ja nautin siitä että saan olla hänen lähellään, hänen turvanaan. Joskus nukahtaa yksin sänkyyn, mutta yleensä tissille ja minusta se on vain ihanaa! Vauva-aika on niin lyhyt että otan siitä nyt kaiken irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen istuskelin meidän 6 vkoa vanhan pojun sängyn vieressä ja annoin pidellä mun sormea, aikansa tuijoteltua laittoi silmät kiinni ja sitten nukahti

*on se niin suloinen*