Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 220 euroa nahkalaukusta liikaa?

Vierailija
04.06.2014 |

Löysin mieleiseni laukun mutta aprikoin mahdanko raaskia ostaa kuitenkaan. Mun budjettini yläraja oli 180 eurossa. Laukku olisi juuri sellainen mitä olen hakenutkin mutta mietin, että tunuuko minusta sitten vaikealta kulkea liian kalliin laukun kanssa? Pelkään sitten koko ajan, että se sotkeentuu tai jotakin. Mitähän tekisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni, jos se on laadukas :) Minulla on nyt yksi 300e nahkalaukku kuudetta vuotta käytössä, eikä melkein lainkaan käytön jälkiä! Ties kuinka monta halpislaukkua olisi tuossa ajassa rikki mennyt

Vierailija
2/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ollenkaan. Minusta itse asiassa 200-300 on juuri semmoinen normaali perushinta aitonahkaisesta, hyvälaatuisesta laukusta joka ei ole mitään erityistä luksusmerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen laukku kyseessä? Ajaton väri ja malli?

Vierailija
4/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kauheasti mene yli sun budjetin. Alle 150 et varmaankaan nahkalaukkua saa. Jos tuo laukku on mieleinen, ajaton ja tyylikäs, se mene sulla vuosia ja vuosia, joten osata pois. Jos jäät miettimään, sitä ei enää ole saatavilla. Jos ostat jostain 180 maksavan laukun, joka sitten ei kuitenkaan ole ihan täydellinen sun makuun, niin onko sekään fiksua. Mieluummin maksaa vähän enemmän ja on sit just nappi sulle.

Vierailija
5/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan aika ajaton. Perusyksinkertainen olkalaukku. Ei koristeita eikä mitään nippeleitä. Minun makuuni kuitenkin.

Tytär vaan sanoi, että on liian kallis laukuksi kun kysyin hänen mielipidettään....

Mun kengät maksaa maksimissaan yleensä 110 e ja ajattelin, että kun kerran sillä rahalla saa nahkakenkiä niin onkohan laukuksi liian hintava.

 

Vierailija
6/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laukku Lumin? Kuvauksesi ja hinnan perusteella kuulostaa sellaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei  mielestäni, itse laittaisin tuon rahan johonkin käytettyyn hyväkuntoiseen merkkilaukkuun.

Vierailija
8/8 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 13:38"]

Onko laukku Lumin? Kuvauksesi ja hinnan perusteella kuulostaa sellaiselta.

[/quote]Ei ole Lumin. On siinä joku merkki joo, en tiedä onko kuitenkaan varsinainen merkkilaukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän