Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En antaisi lastani ikinä hoitoon downille

Vierailija
17.07.2014 |

He ovat lapsia iteksi ja lapsenmielisiä, lapsellisia. Eivät osaisi ottaa vastuuta ja voivat vaikka suuttua ja pudottaa vauvan. Tuttavallani on down ja hän yrittää aina hoitaa vauvaani vaikka minä en halua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla varsinainen idiootti itse.Enkä usko sinun ikinä nähneenkään downin ssyndroomaa sairastavaa ihmistä.

Vierailija
2/2 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down jankkaaja on palannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi