Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helvetissä saan tuon kakaran hiljaiseksi?

Vierailija
09.03.2014 |

Rikkoo tavaroita, ei tottele,huutaa, riehuu ja juoksee. Haluaa ulos, kun ollaan lähdössä ei haluakkaan lähteä, ei pue vaatteita. Jäähyt ym. eivät toimi, olen itse vieläpä puolikuntoinen ison leikkauksen jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huono äiti ja laitan omalle uhmikselle joskus lastenohjelmia ja istutan kattoon jos ei oo aikaa leikkiä yhdessä kun riehuu. Välipala tai yhteinen leikki auttaa meillä myös jos jaksaa sen ekan 30min sitä riehumista siinä

Vierailija
2/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ikä kiinnostaisi, siitä voisi päätellä jotain kehitystasosta ja antaa toimintavinkkejä.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumaa puhetta äidiltä, onkohan teillä ihan kaikki muutenkaan kohdallaan?

Vierailija
4/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 5,5v. Ja puhun rumasti koska olen turhautunut. Yhteiset leikit eivät onnistu koska jo sängystä nouseminen vaatii hirveät voimat. Ei kehtaisi koko päivää katsottaa tvtä. Mies tulee viideltä kotiin, siihen asti pitäisi selvitä.

Ap

Vierailija
5/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai vaikka piirtäminen/maalaaminen/palapeli/muistipeli jne vaadi kauheasti voimia, senkub istuu pöydän ääressä?

Lapsikin on varmaan huolissaan äidistään ja purkaa pahaa oloa kiukuttelemalla kun ei muutenkaan vielä osaa.

Tsemppiä! Eikö sulla ole ketään muuta joka voisi auttaa ja viedä vaikka puistoon leikkimään että saisit itse toipua?

Vierailija
6/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. Minun kokemukseni mukaan viisivuotiaat ovat hyvin yhteistyöhaluisia ja kykyisiä. Ehkä minua on siunattu helpoilla lapsilla ( ehkä myös jollain muulla), mutta kolme lasta olen ongelmitta kasvattanut täysi-ikäisiksi. Minun mielestäni terveen lapsen toistuvat käytösongelmat kertovat rajojen ja rakkauden puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä 8.

Vierailija
8/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kui anna riehua. Jos vielä mitä niin anna kehuja päälle. Tulee hyvä ja toimiva osa tulevaisuuden yhteiskuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin 7 asiattomasta viestistä. Tuo on väkivaltaa lasta kohtaan, kammottavaa lukeakin tuollaisia. 

Vela-nainen

Vierailija
10/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 15:06"]

Ilmoitin 7 asiattomasta viestistä. Tuo on väkivaltaa lasta kohtaan, kammottavaa lukeakin tuollaisia. 

Vela-nainen

[/quote]

Ja mikähän on vela?? Eikai lasta satutetakaan, jos teippiä laittaa, kun ei muu tehhoa.. En mä oo lyömisestä puhunutkaan! t.7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä. Kersat saa tehdä mitä haluaa, kun vanhemmilta on kuritus kielletty. Hyvä siitä seuraa.. Pieni polte pakaroissa auttaisi kummasti muistamaan, mitä saa tehdä ja mitä ei.

Vierailija
12/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeastipa se Erika-tytön teippaus ja murha teiltä äideiltä on unohtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sun muksu jaksaa keskittyä? Jos pyytäis sun miestä piilottelemaan jotain ympäri kämppää ennenku lähtee aamulla ja sanois sit mukelolle jossain vaiheessa kun näyttää että homma lähtee lapasesta, että äitillä on sulle nyt yks homma. Ja sit sillä "polttaa, polttaa, kylmenee" hommalla antaa sen ettiä yhden niistä jutuista. Ja jutut jotain sellaista mille sun muksu on perso. Värityskirjasivuja, suklaapaloja?

 

Jaksamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi