Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista työkavereistä pidetään?

Vierailija
30.01.2013 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista, jotka eivät valita joka asiasta, valittavat jos on aihetta ja valittavat sille jolla on valta tehdä asialle jotain.



Tekevät työnsä ja antavat toistenkin tehdä omansa.



Tervehtivät iloisesti ja kysyvät miten menee vaikka eivät odota selitystä suonikohjuista ja oksutautisesta Janipetterijanikasta, joka valvotti koko yön.



Joustavista, voivat laittaa sen v..n kahvinkeittimen päälle vaikka minä en olekaan muistanut laittaa viimeiseen kolmeen kuukauteen.

Vierailija
2/5 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miesvaltaisella alalla ja työpaikalla eikä miellä ainakaan paina yhtään jotkut "on yleisesti iloinen ja mukava ihminen" jutut vaan arvostus menee suoraan sen mukaan kuinka kova tyyppi on työssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaisista, joille käy kaikki eivätkä koskaan kyseenalaista mitään. Tämä tyyppi tekee mielellään muidenkin työt eikä valita. Saattaa kyllä sitten kotona ollakin ihan burn-out.

Ja pitäminen on muuten ihan eri asia kuin arvostaminen. Itse olen mielelläni vaikka vähemmän pidetty työkaveri, mutta rajani asetan enkä "myy itseäni" liian halvalla.

Vierailija
4/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miesvaltaisella alalla ja työpaikalla eikä miellä ainakaan paina yhtään jotkut "on yleisesti iloinen ja mukava ihminen" jutut vaan arvostus menee suoraan sen mukaan kuinka kova tyyppi on työssä.


olisivat koneita.

Vierailija
5/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöntelijöistä. ne jotka on aina samaa mieltä niiden "tärkeämpien" ihmisten kanssa. niistä jotka puhuvat paskaa muista koska se on näköjään työn suola. niistä jotka eivät halua muuttaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan