Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma protestini roskajournalismille vrt. William ja Catherine

Vierailija
08.12.2012 |

En aio kommentoida(/ klikata auki yhtäkään avausta tällä suomalaisella keskustelupalstalla, jos arvelen sen sivuavan hoitajan tragediaa Briteissä.



Mulle riittää tämä haaskalintujournaismi NYT!



Tulkaa mukaan.





Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää nyt en tykkää



Helpompi poikotoida kuin todella tehdä mitään.

Vierailija
2/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on nyt kuollut? Saitko se potkut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kovat oikeudenkäynnit meneillään tällä hetkellä. Lehdistö vrs tavallinen ihminen. Tai no ´jos Hugh grant ja Ka5te mc Cann on tavallisisa ihmisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi