Lue keskustelun säännöt.
Jos mun lapseni
30.08.2012 |
tekisi tuollaisen hirmuteon kuten surmaisi lapsensa,vieläpä avustajan kanssa,niin tulisin varmaan hulluksi surusta ja järkytyksestä.Mitähän on mennyt pieleen ko surmaajien kohdalla?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla