Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kauanko eka suhde kesti? Teillä jotka ette ole siinä yhä...
Kommentit (7)
joista viimeiset kaksi vuotta olivat ihan liikaa. En vain tajunnut nuorena ja kokemattomana lähteä aikaisemmin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suhteeni Jumalaan on kestänyt ikuisesti. Ex-mieheni kanssa olimme 7v yhdessä mutta sitten en vain kestänyt sitä enää sillä hän oli sika. Täytyy kyllä myöntää että ensimmäinen suhteeni, oli naapurin vanhempi poika joka lupaili minulle kuun taivaalta, ja minähän menin lankaan kuin pässi!
ja sitten 5 vuotta vanhuuden suhde josta lapset..
Taisi kriisiennustus pitää paikkansa aika monen kohdalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nuoruuden dramatiikkaa täynnä :) Yhteensä kolme vuotta kesti.