Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti täällä ja hiprakassa!

Vierailija
13.07.2012 |

Jiiiihaaa! Mieheni teki ihmeen ja lähti lapsien kanssa vanhempiensa mökille! Oli hakenut minulle päivällä viinipullon ja sano lähtiessä, että pidä mamma lystiä!



Joo, hiprakka on päällä, mutta kirjottelen täällä!

HELEVETTI :D



Huomasin juuri, että eihän mulla enää oo ystäviä kenelle pikkupienissä uskaltais soittaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mies jossain juhlimassa ja minä kotona (isojen) lasten kanssa. Lapset roikkuu tietokoneillan ja mamma kans.



Valkkaria mennyt 3 lasillista ja 2 sidukkaa... Pitäisköhän vanhan mennä nukkumaan... :P

Vierailija
2/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauska ilta vaikka sitten sen putelin kanssa kahden! Rentoudu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans pari siduu ja kuoharipullokin ois juhlista jääneenä. Ukko nukuttaa vauvelin :)

Vierailija
4/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valkkaria kiskon, kun mies ja lapset on mökillä ja itsellä alkoi 3pvn vp!! :) Mukavaa iltaa kaikille äidelle!!

Vierailija
5/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti että piristy kun on muitaki kohtalotovereita!



Ajattelin, että meikkais, pistäis ykköset päälle ja lähtis kylille :D Kyllä sieltä aina tuttuja kesäaikaan löytyy..



Mitenhän nuo tissit sais kursittua yhtä ylös ku ne oli silloin ennen vanhaa :D

Vierailija
6/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mitenhän nuo tissit sais kursittua yhtä ylös ku ne oli silloin ennen vanhaa :D


sitten ole jotkut megamelonit, joita ei ihan niin vaan nostella.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mitenhän nuo tissit sais kursittua yhtä ylös ku ne oli silloin ennen vanhaa :D


sitten ole jotkut megamelonit, joita ei ihan niin vaan nostella.. :D

Kävin just peilin edessä ja testailin kyykistymällä ja vaikka miten pyörimällä, ja roikuilta ne näyttää silti, hemmetin 85H. ennen oli D,mutta imetys teki niistä H! Tsyh! Kamalat lollot.. Pitäis varmaan teippiä vielä kokeilla :D Eihän kukaan tiedä ku ei päästä ketään testaamaan :D

Vierailija
8/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mitenhän nuo tissit sais kursittua yhtä ylös ku ne oli silloin ennen vanhaa :D


sitten ole jotkut megamelonit, joita ei ihan niin vaan nostella.. :D

Kävin just peilin edessä ja testailin kyykistymällä ja vaikka miten pyörimällä, ja roikuilta ne näyttää silti, hemmetin 85H. ennen oli D,mutta imetys teki niistä H! Tsyh! Kamalat lollot.. Pitäis varmaan teippiä vielä kokeilla :D Eihän kukaan tiedä ku ei päästä ketään testaamaan :D


sitten joku liian pieni paita bilepaidan alle antamaan lisäkohotusta.. :D Teippi saattais olla epämukava.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä HOTMAMA! Liian pieni toppi mekon alla nostaa lollot kuin lollot ylemmäs :D



Jos vielä pesis hiukset (sehän riittää)

ja jonkinlaiset viirut silmiin ja menoXshhhhhh

Vierailija
10/10 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä HOTMAMA! Liian pieni toppi mekon alla nostaa lollot kuin lollot ylemmäs :D

Jos vielä pesis hiukset (sehän riittää)

ja jonkinlaiset viirut silmiin ja menoXshhhhhh


Pidä hauskaa, mä en jaksa liikkuu täältä sohvalta mihinkään!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä