Psykologi kirjoitti potilaskertomukseen "ikäistään nuoremman oloinen"
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Että olet lapsellinen ikävuosiisi nähden.
Miten se siis ilmenee? Mielestäni vastasin asiallisesti ja sivistyneesti kysymyksiin, niihin joita en tiennyt, sanoin että en tiedä. En kikatellut tai hihitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se siis ilmenee? Mielestäni vastasin asiallisesti ja sivistyneesti kysymyksiin, niihin joita en tiennyt, sanoin että en tiedä. En kikatellut tai hihitellyt.
Ei tarvitse kikatella tai hihitellä. Tarkoittanee sitä, että sinulta puuttuu ikätasoasi vastaavaa perspektiiviä ja valmiuksia. Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun jutut vaan oli lapselliset. IKäiseltäsi olisi edellytetty fiksumpia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kikatella tai hihitellä. Tarkoittanee sitä, että sinulta puuttuu ikätasoasi vastaavaa perspektiiviä ja valmiuksia. Minkä ikäinen olet?
28v. No mistä sellainen voi sitten johtua?
Tätä kysytään ainamuutaman kuukauden välein. Tarkoittaa elämänkokemuksen puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun jutut vaan oli lapselliset. IKäiseltäsi olisi edellytetty fiksumpia asioita.
Ok. Olenko siis jotenkin tyhmä vai mitä tuo tarkoittaa? :/
Vierailija kirjoitti:
Tätä kysytään ainamuutaman kuukauden välein. Tarkoittaa elämänkokemuksen puuttumista.
Ei tuolla haastattelussa mielestäni perehdytty paljon mun elämään, mielestäni ihan normaalia 28 vuotiaan naisen elämää olen elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain esimerkkejä, mitä kysyttiin ja mitä vastasit.
Käyttäydyt lapsellisesti ikääsi nähden. Reagoitko asioihin lapsenomaisesti, etkä osaa käsitellä tunteitasi? Tai oletko aikuinen, joka harrastaa nukkeleikkejä, animehahmojen keräilyä tms. Huom. en tuomitse näitä harrastuksia. Oletko kokenut turvattoman lapsuuden ja se pieni lapsi sisälläsi kaipaa turvaa ja lohtua?
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan siltä psykologilta
Aina voi vaihtaa sen psykologin jos kirjotitelee omiaan eikä osaa selittää sitä. Ja oikeastaan maailma olisi aprempi paikka jos noita ei kirjotettaisi kaikkien luettavaksi kantaan.
Miksi jotkut käy aina lukemassa heti mitä lääkärit sun muut on heistä kirjoitelleet? Kuulostaa aika narsistiselta. Kaverikin käy aina ja sitten minulle elvistelee kun on hänestä kirjoitettu taas niin hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla haastattelussa mielestäni perehdytty paljon mun elämään, mielestäni ihan normaalia 28 vuotiaan naisen elämää olen elänyt.
Millaista elämää tarkalleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain esimerkkejä, mitä kysyttiin ja mitä vastasit.
Piti selittää jotain suomalaisia sananlaskuja, en osannut niitä selittää puoliakaan. Jotain kysyttiin lapssuudesta. Ja sitten kysyi kaikenlaisia kysymyksiä esim mikä on Suomen kansalliseläin yms. Todella outoa. Ja tuon perusteella sitten teki tälläisen arvion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista elämää tarkalleen?
ammattikoulu, työpaikkoja, poikaystävä, oma kämppä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut käy aina lukemassa heti mitä lääkärit sun muut on heistä kirjoitelleet? Kuulostaa aika narsistiselta. Kaverikin käy aina ja sitten minulle elvistelee kun on hänestä kirjoitettu taas niin hienosti.
Koska sieltä löytyy välillä virheellisiä tietoja, jotka saattavat pahimmassa tapauksessa olla hengenvaarallisia
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen käy lääkärissä tai psykolla, oletettavasti hänellä on ongelma, johon kaipaa apua. Lääkäri tai psyko on se potentiaalinen avunantaja sillå hetkellä. Joten luonnollisesti kiinnostaa.
Lääkärini kirjoitti oma kantaan: "Potilaalla uskomattoman kaunis penis."