Lue keskustelun säännöt.
Lapsen kaverin äiti toi ison kasan suppilovahveroita. Mitäs hyvää
06.09.2012 |
noista kantsisi tehdä? En ole suppiksista tehnyt itse koskaan mitään, jotain hyvää keittoa olen joskus syönyt, mutta mitäs muuta voisi kehitellä?
Kommentit (3)
Ne on lasten suosikkeja.
Tai sitten paistan sipulisilpun kanssa ja laitan ruisleivän päälle, nam.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voit tehdä myös pasteijoita jauhelihasta ja sienistä, ovat hurjan hyviä! Piirakkaan laitan usein sieniä, (kinkkua), paprikaa ja sipulia. Keitossa ja kastikkeessa sieni onkin sitten oikeastaan ainoa perusaines sipulin kanssa.
Eli tehdä ihan perus-kastikkeen, keittoa, paistaa vaikka leivän päälle valkosipulin ja persiljan kanssa, tehdä pastakastiketta vihannesten kera tms.