Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko se nyt niin, että rypsiöljy on periaatteessa ihan terveellistä?
15.08.2012 |
Siis jos ei ole lihomisongelmaa, niin voiko rypsiöljyn kanssa läträtä ihan huoletta? Eli onko ainoa paha asia siinä se energiamäärä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on tärkeää saada ravinnosta myös rasvaa ja parasta on justiin kasviöljy. Sen saanti vaikuttaa HDL-(hyvä) ja LDL (huono) -kolesterolin suhteeseen edullisesti. Laihduttaessakin täytyy siis käyttää sopivasti rasvaa.