Suosikkikirjailijasi? Itse tykkään
Kommentit (17)
Riikka Pulkkinen, Tuomas Kyrö, Leena Krohn...Tätä listaa voisi jatkaa ikuisuuden.
Espanjalainen kirjailija, jonka kirjat Tuulen Varjo ja Enkelipeli oli aivan ÄLYTTÖMÄN HYVIN kirjoitettu, eikä tylsiä kohtia ollu yhtään.
Sit tykkään j.k. rowlingistä ja stephenie meyer
Milloin olen tykännyt kenestäkin, mutta sanotaan nyt näin että Stephenie Meyerin kirjat olen lukenut kaikkein nopeimmin :)
Tuleeko seiska? Kuuntelet novaa ja kattelet maikkaria?
Kaari Utrio, Raymond E Feist, J.K. Rowling, Tolkien, Juha Vuorinen.
Tuossa nyt muutama =)
Pilcher, Anne Tyler, Pirjo Rissanen, Belva Plain...
Sophia Kinselle, Anna-Leena Härkönen, Leena Lehtolainen, Paul-Erik Haataja ja moni muu.
Stieg Larsson, J.K.Rowling,Henning Mankell tuli nyt äkkiä mieleen. Varmaan löytyy paljon muitakin.
Jos yksi pitää mainita, niin sanotaan vaikkapa Neil Gaiman
Sophie Kinsella, Kaari Utrio, Cathy Kelly, Astrid Lindgren, Leena Lehtolainen, Pirjo Rissanen,
Jarkko Sipilä, Harri Nykänen, Tuija Lehtinen
Joku Tuija Lehtinen! Maailma on täynnä upeita kirjoja ja te sanotte Tuija Lehtinen!
Mulle kolahtaa Dostojevski, Mark Twain, Kundera, Gogol, Duras, Nabokov, McEwan
(ja teen vääryyttä monelle, monelle muulle): Anton Tshehov.
Joku Tuija Lehtinen! Maailma on täynnä upeita kirjoja ja te sanotte Tuija Lehtinen!
Mulle kolahtaa Dostojevski, Mark Twain, Kundera, Gogol, Duras, Nabokov, McEwan
Mikä sinä olet arvostelemaan muiden kirjamakua?
Joku Tuija Lehtinen! Maailma on täynnä upeita kirjoja ja te sanotte Tuija Lehtinen! Mulle kolahtaa Dostojevski, Mark Twain, Kundera, Gogol, Duras, Nabokov, McEwan
Mikä sinä olet arvostelemaan muiden kirjamakua?
Eikö äitisi koskaan opettanut, että makuasioista ei kiistellä. ;-) Minusta on täysin järjetöntä sanoa, että jollakulla on huono maku.
...Chimamanda Ngozi Adichie. Noin niin kuin esimerkiksi.
ja Sofi Oksanen muutamia suosikkejani.
Tuija Lehtinen oli suosikkikirjailijani noi 11-13-vuotiaana, jolloin luin innolla hänen nuorten kirjojaan.
Mary Higgins Clark tällä hetkellä