Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisabetin kuolinsyy kerrottiin

Vierailija
29.09.2022 |

Lääkäreiden mukaan hän kuoli "vanhuuteen". Tosin minäkin olisin voinut tuon ilmoittaa...

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/0aa75950-db67-462c-aa68-d1818…

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä! Vanhuus ei ole kuolinsyy.

Vierailija
2/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuteen ei voi kuolla vaan jokin elin pettää. Mikä elin petti ja miten kauan siinä meni jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä veikkaan että kuoli sydämen pysähtymiseen.

Vierailija
4/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs hän sitten kaksi päivää aikaisemmin oli niin paljon nuorempi että pystyi vielä tehtäviäänkin hoitamaan?

Itse epäilen aivoinfarktia kun hänen tilansa romahti niin nopeasti. Vanhuus ei tule 96-vuotiaalle yllättäen ja yhtäkkiä.

Vierailija
5/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että viimeisen 5 vuoden aikana on vaiettu julkkisten kuolinsyistä. Tästä oli joskus ketjukin.🤔

Vierailija
6/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killed by death

Vierailija
7/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien sydän pysähtyy kun kuolee ei se ole mikään kuolinsyy.

Vierailija
8/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne varmaan koskaan kerro todellista syytä julkisuuteen, mutta toivottavasti kuningas Charles pohtii vakavasti lääkäreiden vaihtamista. Kahdessa päivässä työkunnosta hautaan on käsittämätöntä ihmiselle jolla on käytössään yksi maailman parhaimmista terveydenhuollosta.

Vierailija
9/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos useampi elin oli loppuunkulunut niin vaikea sanoa minkä hajoaminen sen kuoleman aiheutti.

Vierailija
10/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei välttämättä. voi olla aivokuollut.

Vierailija
11/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs hän sitten kaksi päivää aikaisemmin oli niin paljon nuorempi että pystyi vielä tehtäviäänkin hoitamaan?

Itse epäilen aivoinfarktia kun hänen tilansa romahti niin nopeasti. Vanhuus ei tule 96-vuotiaalle yllättäen ja yhtäkkiä.

Voi luoja. Mistähän päättelit, että tila ei heikentynyt jo aiemmin. Kuningatar on joutunut viime vuosina perumaan useita työtehtäviä terveyden heikentyessä ja pääministerin tapaaminenkin siirrettiin Skotlantiin, koska ei voinut matkustaa heikon terveyden vuoksi.

Vierailija
12/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos useampi elin oli loppuunkulunut niin vaikea sanoa minkä hajoaminen sen kuoleman aiheutti.

Joo sitä varten pitää tehdä ruumiinavaus kuten minun mummolle. 

Vierailija
13/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänellä voinut olla jokin sairaus, kun tila niin äkkiä heikkeni.

Vierailija
14/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olinhan sillä varmasti yhtä sun toista vaivaa mut pitää kuolla kuin mahtava kuningatar taudit peitellen vai rauhallisesti nukkuessa. Oishan se kun ilmoitettaisiin kuningatar kuoli hirveissä kärsimyksissä oksennus ja paska lensi. Yllättäen kaikki kuolee rauhallisesti.

Vierailija
15/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien elinten toiminta loppuu lopulta. Eli kuolinsyy ei voi olla elinperäinen.

Vierailija
16/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mistähän päättelit, että tila ei heikentynyt jo aiemmin. Kuningatar on joutunut viime vuosina perumaan useita työtehtäviä terveyden heikentyessä ja pääministerin tapaaminenkin siirrettiin Skotlantiin, koska ei voinut matkustaa heikon terveyden vuoksi.

Tilan heikkeneminen uutisoitiin, ja tuli kiire saada perheenjäsenet paikalle.

Vierailija
17/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinavausta ei tietenkään tehty eikä tehdä, vaikka siitä olisi löytynyt todellinen syy.

Vierailija
18/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiden mukaan ainakin raajoen verenkierrossa ollut ongelmaa pidempään. Rauha hänen muistolleen. Kuulemma corgitkin valvoivat loppuun saakka vuoteen vierellä.

Vierailija
19/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sitä varten pitää tehdä ruumiinavaus kuten minun mummolle. 

Niin tehtiin minunkin mummolle ja siellä oli kolme elintä pettänyt. Ei pystytty sanomaan mikä niistä meni ensin ja mikä viimeksi.

Vierailija
20/99 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne varmaan koskaan kerro todellista syytä julkisuuteen, mutta toivottavasti kuningas Charles pohtii vakavasti lääkäreiden vaihtamista. Kahdessa päivässä työkunnosta hautaan on käsittämätöntä ihmiselle jolla on käytössään yksi maailman parhaimmista terveydenhuollosta.

Ehkä sun kannattaisi opetella perusasioita vanhenemisesta. Se, että on jaksanut lyhyen tapaamisen ei tarkoita että on kunnossa.

96-vuotias voi kuolla koska tahansa ihan vaan perussairauksiensa pahennuttua ja se ei ole lääkäreiden vika. Katson kun sellaista lääkäriä ei ole vielä tullut, joka tekisi ihmisestä kuolemattoman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän