Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, annetaanko teillä luunappeja leikki-ikäisille?

Vierailija
30.06.2011 |

Mieheni kutsuu luunappia napsuksi ja napsu napsahtaakin 4-vuotiaalle - ei nyt joka päivä, mutta usein kuitenkin. Minua lapsi uskoo paremmin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin antaa omallekin lapselle. Samaten tukistaminen (ihan pieni) on ok.

Vierailija
2/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi mitenkään perustella lapselle, että väkivalta on väärin, jos sitä käytettäisiin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan nöyryyttäisi toista aikuistakaan fyysisesti, vielä vähemmän omaa lastani.

Vierailija
4/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain pienenä luunappeja, tukistamisia, hakkaamista muutenkin jne osakseni. Samaa h******* en lapselleni halua antaa!

Vierailija
5/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pientä tukkapöllyä jos menee ihan mahdottomaksi meininkiä eikä kukaan enää usko mitään. Nyt ei ole viime aikoina tarvinnut antaa kun puhe ja ääni on riittänyt, mutta kyllä 3 poikaa välillä kiipeilee lähes pitkin kattoa ja mikään ei auta kun pääsevät vauhtiin. Äidin sanaan ei tarvitse lainkaan uskoa, en osaa oikein pitää heillä kuria, mutta miehen sana kyllä toimii.

Vierailija
6/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isommat aseet ottaa käyttöön, sitä isomipa tarvitaan. Jos lapsi tottuu huutamisern ja kovakätisyyteen ei hänelle ainakaan näiden antajilta oikein muu enää tehoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pientä tukkapöllyä jos menee ihan mahdottomaksi meininkiä eikä kukaan enää usko mitään. Nyt ei ole viime aikoina tarvinnut antaa kun puhe ja ääni on riittänyt, mutta kyllä 3 poikaa välillä kiipeilee lähes pitkin kattoa ja mikään ei auta kun pääsevät vauhtiin. Äidin sanaan ei tarvitse lainkaan uskoa, en osaa oikein pitää heillä kuria, mutta miehen sana kyllä toimii.

Kun vähän isompana poikasi antaa pienemmille sisaruksille tukkapöllyä kun sotkevat hänen leikkinsä?

Vierailija
8/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osataan puhumalla ratkaista tilanteet, ei tarvitse huutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiani ei ole koskaan tukistettu, annettu luunappia tai lyöty millään.

Vierailija
10/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri ( Ruotsissa ) tavallisen, nuorehkon miehen läpsäisevän väsyneen oloista,rattaissa istuvaa, jonkin verran verran kitsevää lastaan naamaan - jolloin lapsi tietenkin alkoi itkeä ja painoi käsiään kasvoillaan surkeana. Lapsi oli max n. 3v.



Voitte uskoa, että oli vaikeuksia olla puuttumatta asiaan.



Aikuinen, joka satuttaa lastaan, on sairas. Minkäänlainen lapsen - tai muun puolustuskyvyttömän - satuttaminen on täysin anteeksiantamatonta, eikä sitä voi, eikä saa -

missään tapauksessa hyväksyä, eikä ymmärtää.



Eikä ketään muutakaan saa satuttaa, tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri ( Ruotsissa ) tavallisen, nuorehkon miehen läpsäisevän väsyneen oloista,rattaissa istuvaa, jonkin verran verran kitsevää lastaan naamaan - jolloin lapsi tietenkin alkoi itkeä ja painoi käsiään kasvoillaan surkeana. Lapsi oli max n. 3v. Voitte uskoa, että oli vaikeuksia olla puuttumatta asiaan. Aikuinen, joka satuttaa lastaan, on sairas. Minkäänlainen lapsen - tai muun puolustuskyvyttömän - satuttaminen on täysin anteeksiantamatonta, eikä sitä voi, eikä saa - missään tapauksessa hyväksyä, eikä ymmärtää. Eikä ketään muutakaan saa satuttaa, tietenkään.

vaan päätit avautua asiasta av:lla.

Luunappeja on meillä jaettu tarvittaessa.

Vierailija
12/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Luunappeja on meillä jaettu tarvittaessa.

lasten - tai aikuistenkaan - kanssa sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi tarpeen jakaa luunappeja tai käyttää muunlaistakaan väkivaltaa. Siis ihan rehellisesti: meillä ei käytetä minkäänlaista ruumiillista kuritusta, se on mielestäni nöyryyttävää ja täysin tarpeetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella itse sellaista tilannetta, jossa kasvatuksellisessa mielessä olisi tarpeellista antaa luunappi tai tukkapöllyä. Joskus toki tekee mieli vähän retuuttaa kun hermo menee, mutta aina olen saanut lapsen tottelemaan jollain muulla konstin.

Vierailija
14/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole niin kieroutuneita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä luunappi miksikään muutu, vaikka sitä kutsuttaisiin toisella nimellä. Törkeää käytöstä mieheltäsi.

Vierailija
16/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi mitenkään perustella lapselle, että väkivalta on väärin, jos sitä käytettäisiin kotona.

Ei sinun tarvitsekaan perustella sitä lapselle, sillä väkivalta ei ole väärin. Opeta ennemmin, minkälaisissa tilanteissa sitä kuuluu käyttää, ettei lapsestasi tule luuserinössöä. Kyllä saa varkaille pistää turpaan niin että tukka lähtee.

Eri asia taas kavereiden piekseminen yms.

Vierailija
17/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi tekisi saman aikuiselle, kaikki pitäisivät sitä rikoksena. Kuinka voi sitten perustella, että tekee sen puolustuskyvyttömälle lapselle? Sallisitko ap. miehesi kurittaa itseäsi ruumiillisesti?



Väkivalta on aina väärin. Jos ei voi mieltään malttaa, on haettava apua.



Joku jo aiemmin kommentoi viisaasti että mitä isommat aseet ottaa käyttöön, sitä isommat tarvitaan.



Voi että, alkoi oikein kuvottaa, vaikka kyllähän mä sen tiesin että niitäkin vanhempia on, jotka pahoinpitelevät lapsiaan.

Vierailija
18/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen rankaissut fyysisesti, ja se on typerää. Sillä ei saavuta muuta kuin huonon olon itselleen ja lapselle.

Vierailija
19/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri ( Ruotsissa ) tavallisen, nuorehkon miehen läpsäisevän väsyneen oloista,rattaissa istuvaa, jonkin verran verran kitsevää lastaan naamaan - jolloin lapsi tietenkin alkoi itkeä ja painoi käsiään kasvoillaan surkeana. Lapsi oli max n. 3v.

Voitte uskoa, että oli vaikeuksia olla puuttumatta asiaan.

Aikuinen, joka satuttaa lastaan, on sairas. Minkäänlainen lapsen - tai muun puolustuskyvyttömän - satuttaminen on täysin anteeksiantamatonta, eikä sitä voi, eikä saa -

missään tapauksessa hyväksyä, eikä ymmärtää.

Eikä ketään muutakaan saa satuttaa, tietenkään.

Asun ulkomailla muslimialueella tai sen reunalla ja toi on ihan normaalia ainakin täällä, koko ajan läpsivät lapsiaan kasvoihin, ei kovaa mutta kuitenkin. Ihan normaaleja niistä on tullut tai niin nromaaleja mitä noista muslimeista nyt voi tulla.

Vierailija
20/52 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4- vuotiaan voi lähettää myös omaan huoneeseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi