Lue keskustelun säännöt.
Mansikka-allergiaa?
10.07.2011 |
Mansikoita syödessä kielen takaosaan tuntuu tulevan ikään kuin haavaumia, joita kirvelee ja pistelee. Menee kuitenkin ohi jonkun ajan kuluttua mansikoiden syönnistä. Onko vaaraa, että mahdollinen allergia tästä pahenee, esim. kurkku turpoaa jos jatkaa mansikoille altistumista, vai voiko syödä mansikoita, vaikka ne aiheuttavatkin todella inhottavaa kipua kieleen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla