Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mansikka-allergiaa?

Vierailija
10.07.2011 |

Mansikoita syödessä kielen takaosaan tuntuu tulevan ikään kuin haavaumia, joita kirvelee ja pistelee. Menee kuitenkin ohi jonkun ajan kuluttua mansikoiden syönnistä. Onko vaaraa, että mahdollinen allergia tästä pahenee, esim. kurkku turpoaa jos jatkaa mansikoille altistumista, vai voiko syödä mansikoita, vaikka ne aiheuttavatkin todella inhottavaa kipua kieleen?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme