Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9 v haluaa kulmalävistyksen

Vierailija
19.05.2011 |

Sellasen halun on kehittänyt koulussa kun ovat alkaneet tyttöporukassa kuunnella emopunkkia. :)



Pitäisikö antaa lupa? Vaikea kieltääkään kun minulla ja isälläänkin on lävistyksiä sekä tatuointeja. Minulla vieläpä piilokalju ja 4 kappaletta läväreitä ja tähän "hurjaan" ulkomuotooni myös lapseni vetoaa. :(



Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te vanhemmat ottaneet lävistyksenne lapsina? Voit ihan hyvin sanoa, että kun lapsi on 18v. niin saa tehdä ihan mitä haluaa, ennen sitä ei.

Vierailija
2/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v vielä laittaa mitään lävistyksiä...sehän on teidän vanhempien tehtävä opettaa että kaikkea ei saa mitä haluaa vaikka isillä ja äidillä on. Onhan paljon muitakin asioita mitä aikuinen voi tehdä ja lapset ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lävistyket etenkin naamassa on juntteja.

Vierailija
4/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain korvakorut 7 vuotiaana ja niillä mentiin 13 vuotiaaksi ennenkuin muita sain

Vierailija
5/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakka olla provo. Ei kukaan ole niin vastuuton vanhempi, että antais alle 16-vuotiaan ottaa lävistyksen.



No, toisaalta, ei kukaan vastuullinen lävistäjä sellaista alaikäiselle tekisikään.

Vierailija
6/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää.



Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
8/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää. Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...

Yksi tuttu lävistäjä voisi tehdä, jos maanittelisin.:)Mutta minustakin lävistyksenottoikä on vasta 18 v, mutta kun tätä on jatkunut kuukausia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme on piilokalju? o.O

Vierailija
10/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin oikeasti paskahalvauksen, jos näkisin kaupungilla 9-vuotiaalla jonkun kulmalävärin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa muutenkin joillain ulos, entäs sitten lapsella jonka naama vielä kasvaa? Jää vielä rumat jäljet.

Vierailija
12/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella puolella tukka on niin pitkä, et sen voi heittää siihen päälle?

ihme on piilokalju? o.O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää. Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...

Yksi tuttu lävistäjä voisi tehdä, jos maanittelisin.:)Mutta minustakin lävistyksenottoikä on vasta 18 v, mutta kun tätä on jatkunut kuukausia!

Ensi vuonna lapsesi haluaa juoda siideriä, kun kerran vanhemmatkin juo! Sitä seuraavaana vaatii aja autoa, koska vanhemmatkin ajaa! Sitten seksiä, koska aikuisetkin......

Lapset haluaa ja vanhempien tehtävä on KIELTÄÄ! Aikuisilla ja lapsilla on täysin eri velvollisuudet, ja siten myös oikeudet!

Ethän kysynyt tosissasi???

Vierailija
14/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää. Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...

Yksi tuttu lävistäjä voisi tehdä, jos maanittelisin.:)Mutta minustakin lävistyksenottoikä on vasta 18 v, mutta kun tätä on jatkunut kuukausia!

Ensi vuonna lapsesi haluaa juoda siideriä, kun kerran vanhemmatkin juo! Sitä seuraavaana vaatii aja autoa, koska vanhemmatkin ajaa! Sitten seksiä, koska aikuisetkin...... Lapset haluaa ja vanhempien tehtävä on KIELTÄÄ! Aikuisilla ja lapsilla on täysin eri velvollisuudet, ja siten myös oikeudet! Ethän kysynyt tosissasi???

Höpö höpö... Olemme itsekin streittejä viinan suhteen. Joku tituleerasi meitä wt-perheeksi. No, sitä emme kyllä ole! Muuten hörhöjä varmaan joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole vastenmielisempää kuin erilaiset metalliset ulokkeet naamassa, kertoo kyllä wt-meiningistä.

Vierailija
16/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nyt ollaan ennemminkin punkkareita, anarkisteja ja dyykkareita (nyt joku varmaan kommentoi, että syötätkö lapsellesi roskisruokaa..kauheeta).



Mulla akateeminen tutkinto ja muksun isällä amk-tutkinto. Ei siis olla wt-perhe edelleenkään. :) Läväri ei ole maailmanloppu, mutta tosi asiahan se on että saisi varmaan epäsuotuisaa huomiota, kuten täälläkin.

Vierailija
17/17 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi.

Ja ei, en ole mikään överi vastustaja. Musta jopa vauvan korvakorut on parempi kuin 9v:n kulmalävistys.