Lue keskustelun säännöt.
Kamala juttu.Tuttu sukulainen antaa lapsen kyytiin dementoituneelle eläkeläiselle.
04.11.2010 |
Itse en antaisi,saattaa mennä auton kyydissä molempien henki!
Kommentit (3)
Kenen tahana henki siinä meneekään, olet osasyyllinen, jos et toimi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos sinä itse keksit sen dementoitumisen, ei kenenkään tarvitse tehdä mitään.
niin miksi henkilöllä on vielä ajokortti?