Lue keskustelun säännöt.
G. Haluaisitko voittaa risteilyn? (ev)
22.10.2010 |
Kahden hengen lahjakortti risteilylle, oisko susta kiva?
Kommentit (2)
tämän vuoden aikana neljä kertaa risteilyllä ja se kyllä piisaa ihan tälle vuodelle...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
millaisen risteilyn sillä lahjakortilla sais. Yleensähän noi risteilylahjakortit on semmosia, että niillä saa su-to-lähdöille jostain Ö-luokan hytistä ilmaisen matkan, ja jos haluaa paremman hytin pitääkin jo maksaa melkein sama mitä maksais muutenkin.