Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Haluaisitko voittaa risteilyn? (ev)

Vierailija
22.10.2010 |

Kahden hengen lahjakortti risteilylle, oisko susta kiva?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen risteilyn sillä lahjakortilla sais. Yleensähän noi risteilylahjakortit on semmosia, että niillä saa su-to-lähdöille jostain Ö-luokan hytistä ilmaisen matkan, ja jos haluaa paremman hytin pitääkin jo maksaa melkein sama mitä maksais muutenkin.

Vierailija
2/2 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vuoden aikana neljä kertaa risteilyllä ja se kyllä piisaa ihan tälle vuodelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi