Lue keskustelun säännöt.
No just, Rob Mariano palaa TAAS Selviytyjiin. ov
02.01.2010 |
Nyt Usa:ssa näkyvässä kilpailussa (vai alkaako tuo kisa vasta ens kuussa?) on pelkästään edellisiltä kausilta olleita kilpailijoita ja kukas se siellä taas onkaan? Rob, tällä kertaa ilman muijaansa.
Mukana on myös mm. James ja Rupert, Jerri ja Colby sekä Tom (se Palau kisan palomies). Siis eikö noi enää keksi mitään uutta, kun pitää noita kilpailijoida roudata kolmatta kertaa kilpailemaan (ainoastaan pari kilpailijaa ovat mukana toista kertaa).
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla