Lue keskustelun säännöt.
Rv24 eikä painoa ole tullut yhtään
22.07.2009 |
Lähtöpaino oli n. 69 (pituus 164) eli ylipainoa oli. Alussa oli aika kamalaa pahoinvointia ja paino putosi noin 65 kiloon. Nyt paino on 67. Maha näkyy aika selvästi.
Onkohan tällaisesta painon nousemattomuudesta haittaa? Neuvolan th on vain tyytyväinen, kun en ole lihonut.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos nyt oikein muistan niin ei minulla tuossa vaiheessa raskauksia (3 kpl) juurikaan paino ollut vielä noussut, tai jos oli niin tyyliin pari-kolme kiloa.
Jos sinulla tosiaan paino alussa pudonnut, niin ei varmasti mitään hätää jos ei vielä ole pahemmin noussut.