Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv24 eikä painoa ole tullut yhtään

Vierailija
22.07.2009 |

Lähtöpaino oli n. 69 (pituus 164) eli ylipainoa oli. Alussa oli aika kamalaa pahoinvointia ja paino putosi noin 65 kiloon. Nyt paino on 67. Maha näkyy aika selvästi.



Onkohan tällaisesta painon nousemattomuudesta haittaa? Neuvolan th on vain tyytyväinen, kun en ole lihonut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oikein muistan niin ei minulla tuossa vaiheessa raskauksia (3 kpl) juurikaan paino ollut vielä noussut, tai jos oli niin tyyliin pari-kolme kiloa.



Jos sinulla tosiaan paino alussa pudonnut, niin ei varmasti mitään hätää jos ei vielä ole pahemmin noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan