Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan
19.07.2009 |
värjänny hiuksia sillä kaksi-osaisella systeemillä jossa laitetaan ensin joku tumma alusväri ja vaaleemmalla jotain raitoja, onko hyvä ja onnistuuko?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sen verran on helppo systeemi, että kyllä onnistuu! itellä edellisen kerran kaveri laittoi ne raidat ja tuli vielä parempi kuin itse väsäten.