Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjastossa kirjojen lainaus ajokortilla...

Vierailija
06.07.2009 |

Mikäköhän siinä on, kun kirjastontäti piti mulle juuri kauhean saarnan, kun olin unohtanut korttini kotiin ja tarjosin ajokorttia kirjastokortin sijaan...

Pahoittelin unohdustanut asiallisesti ja kerroin, että kortti jäi toiseen lompakkoon kun siirsin ulkomaanmatkan ajaksi ylimääräiset kortit sinne (palasimme matkalta sunnuntaina). Tähän kirjastontäti sanoi, että tuo onkin se yleisin selitys, kas kas kun sinullakin... :oO

Ihan en tajunnut mistä äksyily - ajokortti kun toimi ihan samalla tavalla tädin laitteessa kuin kirjastokortti: vilautti sitä viivakoodia lukijalle ja alkoi latomaan kirjoja koneelle... Osaakos joku kertoa tuliko unohduksestani tuolle virkailijalle nyt kohtuutonta vaivaa? Vaikka joku toinen virkailija. Itselle ainakin jäi paska maku suuhun koko kirjastokäynnistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy enää automaatit.

Vierailija
2/9 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myös juuri unohdin kirjastokortin ja lainasin ajokortilla, eikä mitään ongelmaa ollut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: virkailija

Vierailija
4/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan taisi olla huono päivä. Oikeestihan kirjastossa voisi lainata millä tahansa kortilla missä on viivakoodi.

Vierailija
5/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kirjastosta saa lainata millä hyvänsä kortilla jossa viivakoodi? plussakortillakin, kappahl kortilla, seppälän, apteekin???





itse kyllä lainailen ihan vaan omalla nimelläni. en tarvitse koskaan kortti.a

Vierailija
6/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää, siis jos asiakas ei ole entuudestaan tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tahansa kortilla, jossa on viivakoodi? Seuraavaksi pitää kokeillakin vaikka Esprit club -kortilla. Jos se toimii, niin seuraavaksi täytyy kokeilla vaikka Libero-paketin viivakoodia.

Vierailija
8/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin kirjastossa lainaus onnistuu kortilla, jonka viivakoodi sisältää henkilötunnuksen, ja JOS henkilötunnuksen on tallentanut kirjaston tietoihin. Kysyin asiaa joskus kirjastossa. Mikä tahansa viivakoodillinen kortti ei tietenkään käy. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 4 vuotta sitten kirjastossa töissä ja ajokortti lainauksia ei suositeltu