Lue keskustelun säännöt.
Lähden nyt lomalle!
02.07.2009 |
Viimeinen työpäivä ennen lomaa, nyt kone kiinni ja kotiin!
Menikin nyt tämä viimeinen työviikko av:lla roikkumiseen, kun kaikki työkaveritkin ovat jo lomilla. Nyt en avaa av:ta ainakaan kuukauteen, joten hyvää kesää kaikille!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla