Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on mielestänne kamalampaa. (koskee äitisuhdetta)
13.04.2008 |
Se, että oma rakas äiti kuolee sinun ollessa vasta murrosikäinen vai se, että oma äitisi on niin inhottava, että katkaiset välit häneen kokonaan. Kumman osan valitsisit? Kummalla on helpompi osa?
Kommentit (3)
sen inhottavan äidin lapsi ei ehkä koskaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuolleista ei nousta...