Monesti viikossa teillä pyörii astianpesukone?
Kommentit (30)
4-henkinen perhe, pienehkö kone. Hyvä yhdistelmä, sillä näin ei tule säilöttyä astioita sinne koneeseen :)
Miten te muut saatte niin vähän tiskiä aikaiseksi? Ilmeisesti olette päivisin pois kotoa koko perhe? Minä olen kahden lapsen kanssa päivät kotona ja melkein kaikki ruuat teen alusta asti itse, joten tiskiä tulee
paitsi 2 koululaista kerran koulussa... tilalla on sitten usein esim joku työmies meillä lisäämässä ruokavahvuutta
Viisihenkinen perhe, nuorin ei tosin vielä tiskiä tee. Mutta lapset ovat kotihoidossa, joten viisi ateriaa syömme kotona päivittäin ja tiskiä tulee.
Kotona syödään ja itse tehdään ruoka, mutta ruuanvalmistusastiat usein pestään käsin. Ja laseja ja mukeja ei tarvi ottaa joka kerta uutta,samasta voi juoda useammankin kerran...
riippuu kuinka paljon kokataan tai leivotaan ja kuinka monta kertaa syödään ja onko vieraita. tänään ja eilen leivottiin, niin nyt on pyörinyt kaks kertaa molempina päivinä.
viisi henkeä. Kattilat tiskaan käsin yleensä.
yksi lapsi, kaksi aikuista, molemmat aikuiset täyspäivätöissä ja lapsi tarhassa
Pesen paistinpannut ja useimmat kattilat käsin.
5 henkeä, joista tosin 2 vielä tuttipulloiässä.
Mä olen kotona esikoisen kanssa, teen ruoat itse ja leivon paljon. Mutta koneessa pyöritetään vain ruoka-astiat, kattilat ja kulhot pesen käsin. ' Ryyppykuppeja' (siis ne mistä janon iskiessä juodaan, ruoka-aikojen ulkopuolella) ei pestä joka käytön jälkeen, huuhdellaan vain ja jemmataan altaan reunalla.
6 henkinen perhe (lapset kotihoidossa), tehdään paljon itse safkaa (siinä menee yks jos toinenkin kulho ja kattila sotkuun), meillä käy jengii paljon syömässä/kahvittelemassa ja astioita likaantuu :)
4-henkinen perhe.