Lue keskustelun säännöt.
Asuntomessuilla käyneitä?
25.07.2006 |
Miten kauan alueen kiertämiseen minimissään pitäisi varata? Löytyykö hyvin parkkipaikkoja? Pääseekö kohteisiin sujuvasti rattaiden kanssa?
Kommentit (3)
kuvitella selviytyvänsä kolmessa tunnissa... ;) Kaksi rasavilliä poikaa kun on otettava mukaan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En usko, että olisin saanut reissusta mitään irti lasten kanssa, kun en oikein ilman lapsiakaan syttynyt. Eli jos minä aikuinen ihminen en oikein löydä katseltavaa, miten lapseni olisivatkaan voineet viihtyä. Edelliset messut jotka kävimme (Heinolassa) olivat tosi paljon kiinnostavammat.
t. 2
rattaiden kanssa, hyvä kun pelkät ihmisetkään mahtuvat (paljon ahtaita porrasratkaisuja yms.)
Vierailija: