Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Ellokselta juuri pojalle eskari-vaatetta, todella edullista! =)

Vierailija
11.07.2006 |

sellaista perusvaatetta jota olisi mukava pitää eskarissa... parit collegepöksyt, pari svetaria sekä kivan flanellipyjaman. kaikki yhteensä 37¿ express toimituksella! ja saan kaupan päälle vielä tilkkupäiväpeiton (joka tosin ei varmaan ole kaksinen..) olipas edullista!

nyt odottelen hennesin kuvastoa että voin siitä tilata tytölle vaatetta! =)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi