Menkat myöhässä 3 päivää ja kaksi " roskishaamua" testattu.
Yleensä kierto säännöllinen 29 päivää. Raskaustesti näytti tämä aamuna negaa joka päivän aikana muuttunut haaleaksi plussaksi Näin myös eilen (clearblue). Tiedän kyllä ettei pitäis mennä kurkkimaan sinne roskikseen enää, eikä ne haamut ole oikeita plussia... kait. Alaselkää ja vatsaa jomottanut jo 4 päivää, samoin särkenyt päätä.
Vauvaa ei olla oikeastaan yritetty vaan keskeytetyllä ollaan menty.
Mutta onkohan kellään jakaa kokemuksia minun kanssa?
Kiitos
Kommentit (6)
Mitä järkeä tehdä niitä raskaustestejä heti kun menkat myöhässä?
Jotkut vaan haluaa vastauksen piakkoin.. sorry siitä!
ap
Ja molemmilla kerroilla haalea plussaviiva tullut vasta parin tunnin päästä.. noh.. ei kai auta muuta kuin odottaa.
ap
Joo, meinasin nyt venata jouluun. Jos aattoon mennessä ei menkkoja kuulu niin teen testin silloin.
ap
Menkat alkoivat aamulla! Olipas kuitenkin helpotus...