Lue keskustelun säännöt.
Missä kaupoissa on jo alet?
27.12.2007 |
Jos olet jo käynyt aleostoksilla niin mistä teit löytöjä?
Kommentit (2)
Ei meillä päin mielestäni kovin kummoisia alennuksia ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jolloin minä ainakin hyödyndin -50 % tarjouksia.