Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5v tyttö ja ei vielä lähes ollenkaan hiuksia!!!=( Voiko johtua jostain sairaudesta?

Vierailija
05.09.2007 |

Oli kalju syntyessään ja nyt on kyllä muutaman sentin mittaista haituvaa takana ja päälaella, mutta edestä katsottuna näyttää ihan kaljulta. Onko tää enää normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran saparot sai päähän vasta viime keväänä ja kokonaisuudessan etuhiukset on leikattu alle 5 kertaa. Takaa ei vielä lainkaan. Kesän aikana selvästi ponnari on tuuheutunut. Kyllä se siitä kasvaa alkaa. Meillä on tyttö tullut äitiinsä. Nykyään on mulla ihan hyvä ja aika paksukin tukka.

Vierailija
2/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellaista haituvaa, ehkä vajaan sentin pituista siihen saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti on kiikuttanut mut 2-vuotiaana lääkäriin tosta syystä. Nyt aikuisena niin kamalasti hiuksia, että kampaajakin joutuu aina tekeen väriä lisää, kun arvioi määrän liian pieneksi.



Kaverikin muisteli joskus, että hänellä oli varmaan laitettu 2-vuotiskuvaan teipillä rusetti päähän, kun ei hiuksia juuri vielä ollut :)

Vierailija
4/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt molemmilla on paksut hiukset, ollaan niitä harvoja suomalaisia joiden hiuksia joudutaan kampaajalla ohentamaan:)

Vierailija
5/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oli 2v kalju ja siskolla oli samanikäisenä paksu pitkä tukka. Nykyään molemmilla samanlaatuiset hiukset, hius ohut mutta niitä on todella paljon.

Vierailija
6/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä 3 vuotiaanakaan kovin paljon hiuksia ollut. Nyt 11 vuotiaana on pitkä ja paksu tukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte kerkesin jo lääkäriinkin lapsen viedä. Nyt on tyttö 7 ja hiukset päässä, tosin ovat todella todella ohuet.



Tässä sitten samalla kysynkin, miten saisi tai onko mitään keinoa jolla tukkaan saisi paksuutta, koska meillä lapsi kärsii hiuksista kun koulussa ovat alkaneet kiusaamaan haituvapääksi ja ties mikskä. Hiukset ovat siis niin ohuet että päänahka paistaa selvästi läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi