Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja se siilikin kuoli :(

Vierailija
21.07.2007 |

Lasten kanssa tapeltu 2h nukkumaan menosta kunnes karmean maltinmenetyksen jälkeen viimein väsähti toi isommainenkin, huoh.

Ei ole kiva kun lapsset nukahtaa itkuisina.



Ja ukko on työmatkalla ja lapset senkin takia kärttysiä.



Ja tietysti se siilinpoikanen jonka hoito-ohjeita päivällä kyselin otti ja kuoli. Jotenkin tuli niin surkia olo. pas*a päivä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huominen on sit parempi, varmasti! Ota loppuilta rennosti vaan.

Vierailija
2/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T, yksi jonka pihalla ruokailee monta siiliä, mutta poikasia ei ole näkynyt... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tänään tosta meidän heinikosta, siinä vaan kökötti. Kyselin sit neuvoa täältä mut löysinkin hakusanalla siili sellaiset hyvät sivut Tunnista siili pulassa. Siellä paljon tietoutta sileistä eli kannattaa lukea.



Yritin sitten tarjota sille vatkattua kananmunaa ja vettä kun lapset oli päikkäreillä. Sairas se oli kun ei jaksanut liikkua eikä syödä tai juoda. Ei siinä ulospäin mitään vikaa näyttänyt olevan. Oliskohan kuitenkin joku eläin saanut hampaisiinsa.

Laitoin sille sit laatikon ja lämpimään, mutta sillä aikaa kun oltiin käymässä kaupassa niin se oli sitten kuollut.



No noiden siilisivujen kannustamana ajattelin korvata menetyksen ruokkimalla noita kotipihan siilejä nyt syksyllä. Tässä meidän pihassa niitä paljon liikkuu mutten ole niitä aikaisemmin hoitanut.

Vierailija
4/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin avuttomia. Harmi että siili kuoli vaikka yritit hoitaa.

Vierailija
5/5 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on afrikkalainen kääpiösiili lemmikkinä ja on aivan ihana söpöläinen! :)

Kannattaa ruokkia luonnon siilejä, jotta selviävät talven yli!

Sellanen sivu kuin www. suomensiiliyhdistys. fi on keskittynyt vain siileihin ja sieltä saa paljon tietoa ja löytää linkkejä, jos vastaava tilanne vielä tulee!



(Huomasin, että kyseisillä sivuilla on nyt joku häiriö, joten kannattaa koittaa myöhemmin)