Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen " koukussa" Oikotien seuraamiseen..

Vierailija
21.05.2007 |

Joka päivä, monta kertaa pvässä menen ko. sivustolle katselemaan, millaisia asuntoja olisi myynnissä muutamalla alueella, joita olemme ajatelleet. Raivostuttavaa, kun asuntotilanteen seuraamiseen menee niin paljon työaikaakin. Eikä niitä uusia asuntoja tule sellaista vauhtia, että joka pvä tilanne radikaalisti muuttuisi.



Kääk - miten nettiriippuvuudesta eroon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et " ihan vertailun vuoksi" tai " laajentaaksemme valinnanmahdollisuutta" . Eli seurattavat alueetkin lisääntyvät koko ajan. Taustalla on siis selvästi se, että mulla on hirveä kynnys tarttua töihin, joten " pakenen" sinne nettiin.

Vierailija
2/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oon laajentanut addiktiota vielä näyttöihin! se se vasta raskasta on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta-addiktioista pääsee eroon??!!

Vierailija
4/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme vain sellaisessa kaupungissa että uusia kohteita tulee alle kymmenen viikossa ja niistä yleensä yksi, jos sekään, on mitenkään miettimisen arvoinen. Käyn silti monta kertaa päivässä klikkaamassa " uusimmat ilmoitukset ensin" . On tää hullua =)

Vierailija
5/5 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittelen tapetteja ja keittiönkaappeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan