Lue keskustelun säännöt.
Kun mikään ei kiinnosta...
14.05.2007 |
Kuka tulisi meille siivoamaan? Kuka ruokkisi lapset? Kuka meikkaisi puolestani? Kuka soittaisi puolestani kavereilleni, joihin en viitsi pitää yhteyttä? Muita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla