Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kiiltomadot kylppärissä
04.05.2007 |
Kiiltävä pikku vipeltäjä löytyi kylppäristä. Onkohan näitä enemmänkin? Mistä tulevat ja miten pois? Kiitos.
Kommentit (2)
Meillä oli kans edellisessä asunnossa. Sokeritoukkia ne on. Pari kertaa myrkytettii raidilla ja raatoja oli sit joka nurkas... ei menny kauaakaan kun tuli takas. Kerrostalossa asuttiin ni sieltä on aika mahdotonta saada niitä katoamaan, jokainen huoneisto pitäs myrkyttää samaan aikaan. Ne elää kosteissa tiloissa ja kosteutta meidänkin kylppärissä oli. Kun muutettii, suihkittiin todella paljon raidia ja käytiin siivoomas raadot ennen uusia omistajia. Onneksi ei ole soitellut perään :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onneksi muutetaan kuun lopulla pois...