Vaaka meni roskiin ja elämänlaatu parani! paino 96kg
Ennen aamulla mietti että taas repsahdin illalla ahmimaan, suoraan sängystä punnitsee paino. Itseinho, suru, häpeä omasta ulkonäöstä seurasi koko päivän. En kehdannut harrastaa liikuntaa tai mennä ruuhka-aikaan kauppaan.
Nyt sitten mieliala korkealla,kun ei tarvitse miettiä painoa, voi elää vapaasti.
Muita saman kokeneita?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä sekopää olet.
Miksi? Vihdoin voi nauttia elämästä ja elää vapaasti. Ap
Mistä tiedät painavasi 96 kg, jos vaakaa ei enää ole?
Ei se ylipainon haitallisuus katoa tuolla mihinkään.
Päin vastoin tilanne vain huononee sekä fyysisesti, että psyykkisesti.
Ehkä hetken tuntuu hyvältä tuo...
Vierailija kirjoitti:
Pakko seurata ei painoa. Nousee niin herkästi. Punnitsen viikottain.
Ei tarvitse seurata, koska nousee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä sekopää olet.
Miksi? Vihdoin voi nauttia elämästä ja elää vapaasti. Ap
Koska et osaa laihduttaa ja pääsi on täynnä mt-ongelmia. Et pysty kaupassa käymään silloin kun siellä on muita. Sekopää olet.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun heitin roskiin,paino oli 96kg. Nyt hieman housut alkaneet kiristää sen jälkeen, mutta varmaan aika lailla sama paino.
Ap
Näin yhden vinkin netissä ihmisille joilla on sinun vaivasi, siihen ei tarvita vaakaa. Jos syömistä pitää miettiä niin syö harvemmin. 5 kertaa päivässä jos joutuu miettimään syömistä se johtaa helposti jatkuvaan ruuan ajatteluun ja ahdistukseen sekä ylensyömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ylipainon haitallisuus katoa tuolla mihinkään.
Päin vastoin tilanne vain huononee sekä fyysisesti, että psyykkisesti.
Ehkä hetken tuntuu hyvältä tuo...
Just tämä. Olin tulossa sanomaan, että ei tuo ole tie onneen.
Ap vain lataa aikapommin, jota odotellessa kokee hetken onnea.
Ei vain tuo onni loputtomiin riitä.
Olen 159cm. ja 57kg. Käyn kerran viikossa vaalla. Kesään mennessä täytyy laihduttaa kuusi kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun heitin roskiin,paino oli 96kg. Nyt hieman housut alkaneet kiristää sen jälkeen, mutta varmaan aika lailla sama paino.
Ap
Onhan se sama paino, kun uskottelee niin. Jos housut kiristää niin useamman kilon on noussut. Parin vuoden päästä sanot painavasi 96 kg, vaikka puntari näyttäisi 116 kg. Joustavat leggarit jalkaan vain.
Luovuin vaa'asta jo aikoja sitten, painoin silloin 55kg, mulla on yhdet farkut, ostettu joskus v2000, vielä menee vetoketju ja nappi kiinni. Farkut kyllä pitää painon hallintaa yllä.
Mihin sitä vaakaa tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Luovuin vaa'asta jo aikoja sitten, painoin silloin 55kg, mulla on yhdet farkut, ostettu joskus v2000, vielä menee vetoketju ja nappi kiinni. Farkut kyllä pitää painon hallintaa yllä.
Minä tarvin. Olen jojoilija painom suhteen. Se nousee todella nopeasti, jos ei seuraa ja puutu siihen.
Heitä peilikin roskiin, paranee entisestään
Vierailija kirjoitti:
Olen 159cm. ja 57kg. Käyn kerran viikossa vaalla. Kesään mennessä täytyy laihduttaa kuusi kiloa.
Hyvä jos onnistuu. Itselläni ollut tämä 30kg ylipaino jo 8 vuotta,olen käynyt ravitsemusterapeutilla, pari pt kokeilua,elämäntapamuutosta yrittänyt monesti,ei vaan onnistu. Ilmeisesti päässä vika.
Nyt pitkästä aikaa olen onnellinen.
Ap
Niin, jos vaaka ei millään tavalla auta painon putoamisessa, täytyy kokeilla jotain muuta.
En osaa oikein muuta sanoa kuin että elämä eletään vain kerran. Jotenkin pitäisi pystyä löytämään sellainen elämä, josta nauttii ja joka ei lihota. Ruokaakin keskeisempiä ovat uni ja stressi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei housut onnistu estämään ylensyöntiä :D taikahousut sulla,mistä ostit?
Ap
Sinun pitää löytää elämääsi jotain muita intohimoja kuin syöminen? Mitä pakenet siihen? Mielenterveysongelmahan tuo on olla noin pakkomielteisesti syömisessä kiinni, eli pää kuntoon.
Ei syöminen ole intohimo,vaan syy nousta ylös aamulla
Ap
Pakko seurata ei painoa. Nousee niin herkästi. Punnitsen viikottain.