Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua! Törmätään miehen kaa aina välillä erilaisuuksiin

Vierailija
24.05.2006 |

sanoissa kun eripaikoilta lähtöisin... Nyt esim. tuli puhe siitä mitä pienenä leikittiin ja tää ei tienny puoliakaan mun leikeistä, ainakaan samalla nimellä.... Kuin moni tietää miten ollaan piimää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs rönttönen?

Vierailija
2/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on KONKKAAMISTA :)

Kinkkaaminen ei ole meillä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan jonkun kohdalla, vaikka kaupan, niin sanotteko " ollaan just kaupan kohtaalla" vai " ollaan just kaupan kohdalla" ?

Vierailija
4/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piimää en tiedä, enkä rönttöstä.. !

Meillä oli tervistä, vinkkiä, sokkoa, peiliä, kirkkistä.... :)

Vierailija
5/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rönttönen paljastui tutuksi peliksi kun miehelle kuvailin. hän vaan tunsi nimellä purkkis!

ap

Vierailija
6/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervis = Tervapata

meiän koulun pihalla ihan maalaukset tervapatarinki.

Seisotaan ympyrässä, yksi kiertää, pudottaa jonku esineen yhen seläntaa jne jne... :)



vinkki: vähän niinku piilosta mutta pitää huutaa vinkki ku näkee toisen ja sitte juostaan sovittuun paikkaan jne... yleensä leikitää isossa porukassa



peili: yksi seisoo seinää vastan naama. ryhmä on takana, ja kävelee hiljalleen sitä seinää seisovaa vasten. Sit se aina yhtäkkii kääntyy ja jos näkee jonku liikkuvan ni se joku on pois pelistä..





oliko sekavaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kun ollaan jonkun kohdalla, vaikka kaupan, niin sanotteko " ollaan just kaupan kohtaalla" vai " ollaan just kaupan kohdalla" ?

Vierailija
8/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkkaa, konkkaa kivitietä pitkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie sanoisin ett ollaan kaupan kohalla=) ja rönttönen on mulle semmoinen ryysyvaate ,ronttoset on jokapaikankengät,elämää nähneet...

Vierailija
10/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kutsuttiin esim. ruudun hyppäämistä " kinkkaamiseksi" , kun sitten tapasin erään exän, hänen kotiseudullaan pohjanmaalla sitä kutsuttiin " tinttaamiseksi" ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kinkkaaminen on sitä kun muuten vaan mennään yhdellä jalalla kun taas tinttaaminen sitä että lyödään turpiin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi